Loading...

چرا قیمت روغن حیوانی بالاتر از دیگر فروشگاه ها است

|
چرا قیمت روغن حیوانی بالاتر از دیگر فروشگاه ها است

سلام خدمت مشتریان گرامی
چندین نفر از مشتریان اعتراض به بالا بودن قیمت های سایت داشتند و لازم است جهت شفافیت موضوع مقداری توضیح داده شود.
مشتریان گرامی ،
روغن حیوانی به ۴ صورت در بازار تولید می گردد:
۱. کره حیوانی دامداری صنعتی که ۵۰% آن پارافین خوراکی مخلوط در کره است + اسانس روغن حیوانی چینی = روغن حیوانی به ظاهر اصل!
۲.کره حیوانی دامداری صنعتی + روغن جامد + اسانس روغن حیوانی چینی = روغن حیوانی به ظاهر اصل
۳.روغن جامد + اسانس روغن حیوانی چینی = روغن حیوانی به ظاهر اصل
۴.کره خالص دام محلی بدون اصلاح ژنتیکی + ۱۲ تا ۱۸ ماه فراوری = روغن حیوانی اصل
در سه گروه اول هزینه تولید ناچیز و معمولا زیر ۲۰ هزار تومان با بسته بندی شیک است. مبلغ فروش بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است.در گروه چهارم به دلیل هزینه های جانبی تولید کره و پایین بودن تولید شیر توسط گوسفند و گاو های محلی اصلاح ژنتیکی نشده + ۱۲ تا ۱۸ ماه خوابیدن سرمایه + فراوری مداوم + هزینه های نگهداری = قیمت بالای تولید
نوع دیگری از روغن حیوانی در ۵ سال گذشته وارد بازار شده است که با مارک های وسوسه کننده و معروف با قیمت پایین به فروش می رسد! ممکن است سوال پیش بیاید که چگونه قیمت این روغن ها پایین است. روغنی که این کارخانه ها تولید میکنند نه از کره و شیر بلکه از خامه صنعتی گرفته می شود!!! خامه صنعتی همانند پارافینی که از نفت به دست می آید خوراکی است اما به معنی مصرف مداوم انسانی نیست. به عنوان مثال صابون زیتون خوراکی است اما به این معنی نیست که میتوان به صورت غذا آن را خورد بلکه به این معنی است با خوردن کمی از آن ، مصرف کننده اتفاقی ، نخواهد مُرد!روغن پالم موجود در تمام روغن های مایع و جامد بازاری نیز خوراکی است اما برای خوراک انسان در بلند مدت مناسب نیست و صدمات جبران ناپذیری دارد.از قدیم گفته اند هر گردی ، گردو نیست. خرید روغن های حیوانی سایت با وجود قیمت های بالا ، هزینه اضافه نیست بلکه پیشگیری از بیماری های لا علاج است و صرف هزینه های نجومی برای درمان آنها. پس به خرید های خود نه به عنوان هدر بودجه زندگی بلکه به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه کنید.امیدواریم روزی تمام خانواده های ایرانی از محصولات سالم و با کیفیت در سفره خود استفاده کنند.
با تشکر

بازخوردها
    برگشت به بالا