سوالات متداول

سوالات متداول
سوالات متداول مشتریان

1.آیا سایت سوغاتی نمایندگی در شهر های بزرگ دارد؟

جواب: سایت سوغاتی در هیچ نقطه ای از ایران نمایندگی ندارد.جهت اطلاعات بیشتر به صفحه روبرو مراجعه نمایید. نمایندگی

2.آیا محصولات سایت بهداشتی می باشد؟

جواب: بله تمامی محصولات تحت شرایط کاملا بهداشتی و به دور از هرگونه آلودگی به صورت سنتی تولید می گردد.

3.آیا محصولات سایت دارای تخفیف هستند؟

جواب:بله.در زمان های اعیاد و مناسبت های مختلف ، محصولات دارای تخفیف هستند و یا در صورت خرید های عمده از سایت ، خرید ها مشمول تخفیف می گردند.در صورت اقدام به خرید های عمده ، با روابط عمومی سایت تماس بگیرید.

4.آیا سایت سوغاتی تحت نظارت مستقیم مراجع قانونی است؟

جواب: بله . سایت سوغاتی به طور مرتب و همیشگی تحت نظارت مستقیم سازمان هایی چون نماد اعتماد الکترونیک،بهداشت،اصناف،کنترل سیستم دریافت و پرداخت،و ... می باشد

5.آیا سایت سوغاتی حاضر به تغییر فرمول ها و ترکیبات محصولات به درخواست مشتریان می باشد؟

جواب: خیر. سایت سوغاتی به هیچ عنوان محصولات خود را برای کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده ، تغییر نخواهد داد.لذا درخواست نفرمایید.

6.آیا قیمت های سایت به صورت صعودی افزایش دارد یا با توجه به قیمت های بازار تغییر می نماید؟

جواب: سایت سوغاتی با توجه به قیمت های مواد اولیه قیمت ها را افزایش و یا کاهش می دهد.به عبارتی مانند برخی از فروشندگان که بی توجه به کاهش قیمت مواد اولیه ، صرفا قیمت های فروش را دائما افزایش می دهند ، عمل نمی نماید و با کاهش قیمت های مواد اولیه به همان میزان قیمت فروش را کاهش می دهد.

7.آیا امکان دارد با توجه به تقاضای مشتری، مقادیر کمتری از محصولات به طور اختصاصی به فروش برسد؟

جواب:خیر. به هیچ عنوان محصولات کمتر از مقادیر تعیین شده در سایت ، فروخته نخواهد شد.

8. آیا به صورت حضوری می توانم خرید کنم؟

جواب: خیر. فروشگاه سوغاتی فقط از طریق اینترنت و آنلاین ، اقدام به فروش محصول می نماید.

9. چگونه می توانم از ارسال محصولات خریداری شده آگاه شوم؟

جواب: با استفاده از کد سبد خرید و صفحه پیگیری خرید ، می توانید از وضعیت ارسال خرید خود آگاه شوید.

10. آدرس را اشتباه وارد کرده ام.چکار کنم؟

جواب: در صورتی که آدرس را اشتباه وارد کرده اید سریعا با پشتیبان سایت تماس گرفته و پیگیری نمایید.در غیر این صورت مسئولیت با شماست.